Online Portal

Beheren van bedrijfskleding was nog nooit zo eenvoudig

Om het beheren van u kleding zo eenvoudig en overzichtelijk mogelijk te maken bieden wij de mogelijkheid om kosteloos gebruik te maken van ons online portal waarmee de kleding op medewerker niveau online beheerd kan worden.

Bezoek het online portal » Het JB Portal is ontwikkeld om de klanten zo veel mogelijk te ontzorgen op het gebied van management informatie betreffende uitgegeven kleding en de registratie hiervan. In ons portal staan alle benodigde gegevens van alle medewerkers in één oogopslag geregistreerd.


Binnen het portal kunnen één of meerdere beheerders aangemaakt worden, die gemachtigd zijn om het portal te managen. Middels een beheerders account kunt u:

  • accounts aanmaken en wijzigen
  • budgeten toekennen
  • orderstatus en orderhistorie van alle medewerkers achterhalen
  • bestellen namens een medewerker
  • gegevens exporteren
  • inzetten van gebruikte/gedragen kledingstukken

Medewerkers kunnen (met budget punten) via het account wat door de beheerder is aangemaakt enkel de kleding bestellen die voor hun functiegroep bedoeld is. Wanneer een medewerker besteld bieden wij (optioneel) de mogelijkheid om de order naar een thuisadres te zenden. Naast het bestellen van nieuwe producten bieden wij klanten de mogelijkheid om gedragen kledingstukken die in een goede staat verkeren opnieuw aan te bieden via het portal. Medewerkers kunnen dan een gedragen artikel bestellen voor een gereduceerd aantal budget punten. Naast het feit dat u als organisatie bespaard op ieder gebruikte artikel draagt u ook bij aan een beter milieu, doordat deze kledingstukken de juiste levensduur krijgen.


De basis van een goed online bestel systeem zijn de geregistreerde maatgegevens, deze komen wij persoonlijk opnemen en registreren tijdens een passessie bij u op locatie. Zodra het kleding pakket en de prijzen zijn vastgesteld, wordt er in overleg met u bepaald welke puntenwaarde een product krijgt.
Het portal registreert o.a. het volgende:

  • maatgegevens werknemer
  • afleveradressen (eventueel huisadres)
  • hoeveelheid geleverde goederen
  • maat van geleverde goederen
  • datum geleverde goederen
  • bestede aantal punten (budget)
  • overgebleven budget

Heeft u interesse in ons kledingregistratie en beheer systeem neem dan geheel vrijblijvend contact met ons op.
Wij komen graag bij u langs om het systeem te laten zien en samen met u de mogelijkheden voor uw bedrijf te inventariseren.

Team JB-Bedrijfskleding